ZenHire

    ZenHire

    Opšte informacije

    • Naziv projekta
      Regruter na bazi veštačke inteligencije
    • Oblast poslovanja
      Veštačka inteligencija
    • Sedište
      Beograd-Barajevo
    Pregled finalista

    Projektna ideja

    Tržište zapošljavanja je slomljeno. 98% Fortune 500 kompanija koristi 20 godina staru ATS tehnologiju zarad filtriranja kandidata na osnovu ključnih reči iz CV-jeva. Ovom metodom intervjuiše se 2% kandidata, a talenat iz ostalih 98% je izgubljen. S obzirom na to da je samo 29% millenialsa motivisano na svojim poslovima kao i da je prosečno vreme zadržavanja u kompanijama manje od 18 meseci, očito je da ovaj metod nije optimalan i ne dovodi do adekvatnog podudaranja između kompanija i zaposlenih.

    ZenHire projekat ima za cilj da omogući kompanijama i kandidatima koji apliciraju za poslove da ostanu Zen u tom izuzetno stresnom procesu. Ovaj proces je stresan za kompanije i HR odeljenja zbog dužine i težine pronalaženja pravih kandidata dok je za aplikante bolan zbog dugačkih procesa intervjua i nedobijanja feedback-a. ZenHire je regruter koji je baziran na veštačkoj inteligenciji koji intervjuiše ljude poput čoveka. On izgleda kao čovek i priča sa kandidatima u realnom vremenu skenirajući facijalnu ekspresiju, tonalitet u glasu i logiku iza reči aplikanata, na osnovu kojih može da pomogne HR-u da mnogo brže, efikasnije i objektivnije isfiltrira najbolje kandidate u sledeću rundu, praveći uštedu vremena od 80%.

    S obzirom da se filtriranje tj. dalja preporuka kandidata ka HR-u vrši na osnovu preko 50 parametara, ZenHire regruter moze izgenerisati personalizovan i veoma detaljan video feedback, sa licem HR osoblja, na osnovu deepfake tehnologije. Time se kreira fenomenalno subjektivno korisničko iskustvo kandidata koji ima osećaj da mu se HR personalno posvetio i napravio video samo za njega. Naše primarno tržište su veliki call centri na Filipinima sa preko 10.000 zaposlenih koji neretko imaju 64%+ fluktuaciju zaposlenih (employee churn) te stoga problem zapošljavanja prerasta u pravu organizacionu noćnu moru. S obzirom da za call centre veliki deo intervju procesa predstavlja usmena provera engleskog jezika što naš regruter pokriva sa 85%+ tačnosti - prvi PoC klijent Inspiro sa 14.000 zaposlenih potvrđuje da njima ovakvo rešenje predstavlja apsolutni pain killer u poređenju sa mnogim vitaminima na tržištu.

    U poslednje 2 godine, uz korišćenje StarTech granta iz 2021. godine, ZenHire je radio na razvoju veštačke inteligencije i tehničkom dokazu koncepta, da bi se pokazalo da je uopšte moguće napraviti ovakvu tehnologiju. Nakon postignutog uspeha, ostalo je da se ta tehnologija finalno prilagodi korisniku kroz intuitivan korisnički interfejs u okviru ZenHire web aplikacije koja je trenutno na 50% razvoja, i kroz novi StarTech projekat je planirano njeno kompletiranje.

    Da li se slažete sa politikom privatnosti?

    Slažem se Politika privatnosti StarTech